Această opinie a fost exprimată de sociologul Ian Lisnevschi, în cadrul emisiunii "Mecanismul de acțiune cu Elena Levițkaia-Pahomova" de la postul de televiziune NTV-Moldova, relatează Noi.md.
Potrivit lui, din păcate, sociologii și toate companiile care se ocupă de sociologie, se adaptează de fapt presei.
"Pentru că, de fapt, pentru sociologi, politologi sau consultanții din domeniul științelor politice, ratingurile sînt ultimul lucru pe care îi interesează. Adică, există o mulțime de probleme importante care arată o anumită situație sau ce trebuie de făcut, la care atrag atenția. Dar oamenii sînt interesați de ratinguri. Dea ceea, întregul accent este pus pe ratinguri, și mulți discută dacă să aibă încredere sau să nu aibă încredere. Eu întotdeauna răspund la fel. Sociologia nu este o credință. Adică puteți crede în credință, dar în sociologie.... Da, ea trebuie analizată, trebuie citită. Și cînd sînt întrebat dacă cred sau nu în acest sondaj de opinie, nu înțeleg cu adevărat întrebarea. Pentru că pentru mine, orice sondaj, chiar dacă cineva are încredere în el sau nu are încredere în el, este o știință, un mecanism care trebuie citit, analizat și trase anumite concluzii", a spus Ian Lisnevschi.
Adăuga comentariu