În cadrul evenimentului de prezentare, la care au participat reprezentanți din sectorul privat și partenerii strategici, a fost iniţiat un angajament de sustenabilitate în vederea atingerii obiectivelor stabilite în Programul Național de Dezvoltare a Turismului.
„Moldova și-a dezvoltat propriul brand, „Pomul Vieții”, care ne-a dus la proeminență pe harta lumii, ca una dintre primele zece destinații surprinzătoare, demne de explorat. Se lucrează la noua Strategie pentru dezvoltarea turismului, una care să fie durabilă, iar printre punctele strategice va fi Programul „Casa Părintească”, care să urmărească restaurarea vechilor case sătești în forma lor autentică, valorificate ca unități de cazare, precum și centre de turism rural”, a estimat ministrul Culturii, Sergiu Prodan.
Oficialul a menționat că Guvernul va susține dezvoltarea domeniului cu politici, reglementări, programe și stimulente pentru ca „hub-urile turistice” să apară, să se dezvolte și să prospere. Dezvoltarea produsului turistic, promovarea Republicii Moldova ca o destinație turistică atractivă pe plan regional și internațional cu patrimoniu unic, vinuri autentice și servicii turistice de calitate, sînt cîteva din prioritățile de viitor ale Executivului.
Vă amintim că informațiile despre turism și traseele turistice le puteți găsi pe site-ul moldovenii.md, la compartimentul Natură și turism în Moldova.
Adăuga comentariu