Certificatele vor fi emise de Autoritatea Națională de Integritate, iar procedura este următoarea:
Candidții vor depune la centrul multifuncțional al Agenției Servicii Publice (ASP) din raza localității în care locuiesc, solicitarea însoțită de buletinul de identitate.
În cazul în care se solicită eliberarea certificatului de către un reprezentant, se anexează procura autentificată notarial în original și copiile buletinelor de identitate ale candidatului și reprezentantului.
După recepționarea cererii, acesta o înregistrează și o expediază în decurs de 48 de ore la Agenția Servicii Publice. Aceasta, la rîndul său, transmite solicitările Autorității Naționale de Integritate care va elabora certificatele de integritate, incluzînd și informațiile primite de la Inspectoratul Național de Probațiune.
Ulterior, certificatul de integritate semnat este expediat Agenției prin intermediul curierilor speciali.
Certificatul de integritate va fi ridicat de la centrul multifuncțional personal de către candidat, chiar dacă solicitarea a fost făcută de către reprezentant.
Tot procesul de solicitare și eliberare a certificatelor de integritate urmează să se încadreze în maxim 15 zile.
Adăuga comentariu