Foto: zn.ua |
Astfel, au fost comandate 14 trenuri de acest fel, produse în Franţa, şi după proceduri de aprobare, vor fi puse în funcţiune în luna decembrie a anului 2017, pe ruta Buxtehude–Bremervörde–Bremerhaven–Cuxhaven.
Trenul Coradia iLint este primul tren produs la scară largă, care poate călători pe distanţe lungi şi care are drept combustibil hidrogenul. Mai mult, nu face gălăgie. Elementelor combustibilului le este adăugat hidrogenul, care este combinat cu aerul ambiental şi, astfel, se produce energia electrică necesară pentru a pune trenul în funcţiune.
Stocarea energiei este asigurată de către ionii de litiu, care acumulează energia şi o suplimentează atunci cînd se simte nevoia unui sistem inteligent de management al energiei.
Altsom promite să asigure infrastructura de alimentare cu hidrogen, mărindu-se astfel investiţiile pentru acest tip de trenuri. Mai mult, compania procură hidrogen de la plantele chimice care elimină hidrogenul.
Olanda, Danemarca şi Norvegia au fost, de asemenea, interesate de achiziţionarea acestui tren.
Adăuga comentariu