Au trecut 27 de ani de cînd micuțul Dean Cooke, pe atunci în vîrsta de șase ani, a apelat la o carte groasă pentru a ajunge să sărute o fată sub vîsc. Și chiar dacă acum cărțile de telefon Pagini Aurii nu mai sînt absolut deloc folosite, Dean Cooke spune că lui i se mai întîmpla să fie recunoscut uneori pe stradă.
Unii consideră că firma Coca Cola a oferit o altă semnificație Crăciunului. Nu se știe exact cum, dar cu siguranță este una dintre firmele ale căror reclame au devenit emblematice pentru sezonul sărbătorilor. Reclama de mai jos este una dintre celebrele variante în care camioanele Coca Cola ne anunță că vin sărbătorile. Aceasta a fost realizată în 1995.
Reclama unui magazin din Țara Galilor a devenit virală în această lună. Reclama Hafod Hardware are pe fundal melodia „Forever Young” și aduce în prim plan un copil în viața unui adult. Micuțul se trezește, se spală pe dinți, pleacă la muncă, la un magazin. Ajuns aici apare maturînd podeaua, stergînd praful sau servind clienții. Practic... o zi de muncă din viața unui adult interpretat de un copil. La sfîrșitul zilei de muncă, micuțul închide magazinul și pleacă spre casă încercînd să care în spate un brad pentru Crăciun. Acela este momentul în care băiatul se transformă în adult.
Dogs Trust a lansat o reclamă foarte emoționantă sub sloganul „Un cîine este pe viață, nu doar pentru Crăciun”, încercînd să atragă atenția asupra numărului mare de animale de companie abandonate, după ce în preajma sărbătorilor au fost oferite drept cadou.
Adăuga comentariu