X 
Transnistria stiri: 1451
Preşedintele stiri: 4081

Au fost dezvăluite cele mai populare trucuri de înșelare a clienților în magazine

11 iul. 2021,, 05:00   Externe
3636 0

Publicația "Glavred" cu referire la materialele Obozrevatel a dezvăluit care sînt cele mai populare trucuri folosite de vînzătorii din magazine pentru a înșela clienții.

Astfel, probabilitatea de a înșela cumpărătorul crește dacă acesta este beat sau vorbește la telefonul mobil în momentul procurării bunurilor. Riscul crește, de asemenea, în situația unui număr mare de produse procurate.

În total, publicația a enumerat patru modalități de a înșela cumpărătorul. Prima este un produs în plus în bonul de plată. Această situație apare dacă casierul dorește să cumpere ceva, dar nu intenționează să achite acest produs. În acest caz, în bonul de plată al cumpărătorului va fi adăugat un produs în plus.

O altă modalitate de a înșela cumpărătorul este înlocuirea unei bancnote cu alta. De exemplu, cînd clientul dă o bancnotă, iar casierul îi dă rest, ca și cum această bancnotă ar avea inițial o altă valoare. În același timp, este greu să demonstrezi că casierul a făcut-o intenționat. De aceea, clienții sînt sfătuiți să verifice întotdeauna restul primit.

O altă metodă de înșelăciune poate funcționa eficient în lanțurile mari de magazine. În timpul calculului, casierul spune că nu are să-i dea cumpărătorului rest 30-70 de bani. Cumpărătorul nu va acorda nicio importanță acestei sume, dar dacă vor exista o mulțime de astfel de clienți pe lună, veniturile magazinului pot crește semnificativ.


De asemenea, uneori în magazine puteți găsi prețuri diferite pe raft și la casă. În această situație, trebuie să cereți achitarea produsului cu prețul afișat pe raft.

0
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

La ce va duce decizia de a fuziona fizica, chimia și biologia într-o singură materie școlară?