Afirmația uimitoare a venit într-o serie de articole scrise de redactorul șef al Travel Weekly, Arnie Weissmann, care în această săptămînă a relatat despre experiențele sale cu compania de scufundări.
Expediția trebuia să aibă loc la cîteva săptămîni distanță de la tragedia soldată cu moartea a celor cinci pasageri de pe Titan. Un amănunt i-a dat însă de gîndit după discuția pe care a avut-o cu directorul companiei, transmite Noi.md cu referire la digi24.ro.Stockton Rush i-ar fi dezvăluit că „a folosit fibra de carbon pentru fabricarea Titanului cumpărată la o reducere mare de la Boeing, deoarece materialul a depășit termenul de valabilitate pentru a fi folosit în avioane”, a scris Weissmann. El își amintește că l-a întrebat pe Rush dacă aceasta este o problemă, iar directorul companiei OceanGate i-ar fi răspuns că termenele de valabilitate au fost stabilite„prea devreme”.
OceanGate a refuzat să comenteze afirmațiile lui Weissmann. Rămîn multe necunoscute despre circumstanțele dezastrului, inclusiv despre ce ar fi putut provoca implozia navei. Înainte de călătoria tragică, Rush a discutat public despre asumarea riscurilor pentru a obține ceea ce el a numit „inovație”, spunînd în 2021 că știa că a „încălcat unele reguli”, folosind fibră de carbon pentru navă.
Adăuga comentariu