Reuters anunță că despre acest lucru a declarat un reprezentant al CENIPA, Centrul brazilian de Investigare și Prevenire a accidentelor aviatice. El a menționat că astfel de investigații sînt efectuate în conformitate cu normele internaționale în cazul unui accident aviatic, transmite haqqin.az
Prigojin, doi dintre adjuncții săi în CVK Wagner și patru bodyguarzi s-au numărat printre cele 10 persoane care au murit săptămîna trecută în urma prăbușirii avionului Embraer Legacy 600 care se îndrepta de la Moscova la Sankt Petersburg.Centrul brazilian de Investigare și Prevenire a accidentelor aviatice, în interesul îmbunătățirii siguranței zborurilor, și-a anunțat disponibilitatea de a se alătura investigației desfășurată de Rusia a cauzelor dezastrului în conformitate cu normele internaționale. Agenția Federală a Transportului Aerian din Rusia (Rosaviația) nu a fost obligată să accepte propunerea CENIPA, dar unii foști angajați ai Rosaviația au declarat că ar fi de dorit un răspuns pozitiv din cauza faptului că Occidentul suspectează că Kremlinul s-ar afla în spatele prăbușirii Embraer Legacy 600.
Potrivit Organizației Aviației Civile Internaționale (OACI), zborul de la Moscova la Sankt Petersburg este intern, de aceea nu intră sub incidența regulilor internaționale cunoscute sub numele de Anexa 13.CENIPA și producătorul de aeronave, compania Embraer, vor să prevină accidentele în viitor. Cu toate acestea, în acest caz, ei s-au confruntat cu probleme în obținerea de informații din anchetă din cauza sancțiunilor împotriva Rusiei și a refuzului Moscovei de a accepta observatori externi. Aproximativ 802 de aeronave regionale Embraer cu o capacitate de 37 pînă la 50 de locuri, construite pe aceeași platformă ca și aeronavele corporative Legacy 600, sînt acum în funcțiune în întreaga lume, ceea ce subliniază interesul Braziliei pentru anchetă. Embraer a refuzat să comenteze.
Adăuga comentariu