Potrivit jurnaliștilor media, mai devreme, deținătorii de iPhone 15 Pro și 15 Pro Max au spus că la cîteva zile după utilizarea dispozitivului, pe ecran au apărut pixeli morți. Apple a recunoscut că o astfel de problemă poate, într-adevăr, exista.
Specialiștii companiei au spus că problema poate avea legătură cu o eroare în iOS — în acest caz, va fi rezolvată printr-o actualizare viitoare. Dacă problema se referă direct la partea tehnică, atunci utilizatorii pot întoarce smartphone-ul în baza garanției în termen de 14 zile de la cumpărare. Dacă problem constă într-un defect, atunci Apple va schimba dispozitivul defect cu unul nou sau va rambursa banii.
Compania a reacționat, de asemenea, la problemele cu Wi-Fi în iOS 17. Inginerii au recomandat utilizatorilor să reseteze setările de rețea din telefon și să încerce să reconfigureze conexiunea la rețelele fără fir.
La începutul lunii octombrie, Apple a lansat o actualizare pentru a elimina supraîncălzirea iPhone 15 Pro. Dimensiunea actualizării a fost de aproximativ 300 megabiți.
Adăuga comentariu