Despre ea scrie Sky News.
Femeia britanică și-a amintit că i s-a spus că pachetul cu rochia urma să fie livrat în 2022, dar la acel moment nu a putut găsi nicio urmă. Obiectul pe care l-a comandat s-a descompus în bucăți mici ani mai tîrziu.
Ea a găsit coletul într-un pat din grădina sa în timp ce făcea curățenie, dar rochia nu mai putea fi salvată. Compania de curierat și-a cerut scuze după ce o femeie a descoperit în grădina sa un colet comandat cu mai bine de doi ani în urmă.
Meg Johnson spune că firma de curierat a aruncat coletul peste un gard și a plecat pur și simplu. „La o inspecție mai amănunțită am văzut că era o rochie pe care o comandasem în urmă cu doi ani. Pachetul a fost rupt și nu pot decît să presupun că au fost animale sălbatice în el, iar articolul în sine era umed, acoperit de pămînt cu o mulțime de insecte și aproape complet descompus", a spus ea. Domnișoara Johnson, care se recuperează în urma unei operații pe cord, a declarat că a fost foarte dezamăgită de acest serviciu. Ea a spus că a contactat compania de curierat, dar un reprezentant i-a răspuns că bunurile fuseseră marcate ca fiind livrate de către ei și că nu puteau face nimic în acest sens.
Britanica a contactat Yodel după ce a descoperit că rochia lipsea. „I-am trimis un e-mail directorului general al Yodel și am primit un răspuns foarte generic în care mi s-a spus că nu pot face nimic, deoarece nu stochează datele decît pentru trei luni”, a declarat aceasta.
Un purtător de cuvînt al Yodel și-a cerut scuze doamnei Johnson după ce femeia a găsit coletul pierdut.
Adăuga comentariu