Astfel, pasagerii ai căror zboruri au fost anulate, au primit o notificare despre anulare pe adresa de email, introdusă la procurarea biletului. În acest caz pasagerul poate solicita rambursarea integrală al costului biletului, urmînd instrucțiunile primite pe adresa email, scrie diez.md.
„Stimați pasageri, în adresa companiei sînt expediate, constant, un număr considerabil de solicitări. Compania aeriană Air Moldova regretă incomodițățile create, dar vă asigură că toate solicitările dumneavoastră sînt în procesare. Vă rugăm să nu dublați solicitările expediate anterior. Din cauza suprasolicitării procesarea scrisorilor dvs. durează mai mult timp decît de obicei”, au menționat reprezentanții companiei.În același timp, Air Moldova a asigurat că absolut toate solicitările vor avea un răspuns și cazul fiecărui pasager va fi soluționat. La fel, compania aeriană Air Moldova continuă să parcurgă etapele procesului de restructurare și va reveni cu informații despre activitatea desfășurată.
Adăuga comentariu