După cîteva luni de zile, acesta a constatat că mașina avea panoul de comandă defectat. Din cauza defecțiunilor programului de spălări, acesta nu mai putea ține cont de țesătura hainelor spălate și nici de timpul utilizat pentru spălare.
Din acest motiv, consumatorul a depus o reclamație în cadrul Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței, solicitînd restituirea contravalorii produsului. Agentul economic s-a conformat, returnînd clientului această sumă.
Agenția pentru Protecția Comsumatorilor și Supravegherea Pieței îndeamnă cetățenii să fie atenți atunci cînd procură obiecte electrice de uz casnic, întrucît conform Legii Nr. 105 din 13.03.2003 privind protecția consumatorilor, electrocasnicele intră în categoria produselor care nu pot fi restituite agentului economic, cu excepția cazului, în care acestea au defecțiuni tehnice de fabrică sau din vina operatorului economic.
Adăuga comentariu