În această perioadă, consumatorii vor primi consultații și suport de la distanță, prin următoarele canale de comunicare:
• Site-ul oficial al Termoelectrica S.A. – www.termoelectrica.md;
• Pagina de Facebook a companiei – Termoelectrica S.A.;
• Centrul de Apel – 1300, 022 447 447;
• Aplicația Viber: 069-444-144 (disponibil pentru text, imagini foto și video) pentru raportarea problemelor tehnice.
Toate canalele menționate mai sus sînt disponibile 24/24.
Totodată, în cazuri de urgență, administrația întreprinderii poate fi contactată prin intermediul următoarelor adrese de e-mail sau telefoane de contact: [email protected]; [email protected]; [email protected] și la nr. de telefon: 022 436 459; 022 436 403; 022 436 482.
În funcție de evoluția situației epidemiologice, programul de activitate al Centrului Comercial va fi reevaluat, iar despre reluarea activității, compania va anunța ulterior.
Adăuga comentariu