Potrivit portalului airliners.de, Zeitfracht a solicitat încă pe 14 ianuarie 2019, aprobarea de la Bundeskartellamt, autoritatea din domeniul concurenţei din Germania. Planuri de dezvoltare Conform acestei cereri, grupul de logistică din Berlin nu planifică o preluare completă a Blue Air, ci doar "dobîndirea controlului în comun".
Reprezentanţii grupului german nu au vrut să dezvăluie cîte acțiuni ale companiei aeriene preiau. Înființată în 2004, Blue Air este în primul rînd activă ca o companie aeriană cu costuri reduse, dar și ca transportator charter. Potrivit ultimelor date în 2018 a ajuns la un număr de 6,2 milioane de pasageri și o cifră de afaceri de 460 de milioane de euro, scrie mold-street.com.Reclama cu Blue Air este deja pe pagina web a grupului german
Wolfgang Simon, directorul Zeitfracht șia exprimat planurile pentru Blue Air încă la sfîrșitul lunii noiembrie 2018 susţinînd că aceasta ar urma să fie reorganizată, iar numărul de rute va fi redus în special din contul celor neprofitabile.
În același timp, compania aeriană intenționează să crească flota companiei cu 12 avioane Boeing 737 MAX. Recent, Blue Air Aviation a trecut printro serie de schimbări în acţionariat, astfel că doi dintre cei patru antreprenori care au relansat brandul Blue Air după achiziţia businessului de la omul de afaceri Nelu Iordache au ieşit din acţionariatul transportatorului.
Adăuga comentariu