Pe parcursul lunii aprilie, au fost prelevate peste 10 mii de probe și au fost efectuate peste 25 de mii de încercări, transmite IPN cu referire la un comunicat de presă al furnizprului.
Calitatea apei este monitorizată la două laboratoare: Laboratorul Stației de apă Nistru (LSN) şi Laboratorul apă potabilă (LAP). Pentru stabilirea indicilor sanitaro-igienici se utilizează 37 de metode analitice validate.
Probelele de apă sînt prelevate din Nistru, punctele de recepție a apei la etapele de tratare, rezervoarele de apă potabilă, reţeaua centralizată de distribuţie, fîntînile arteziene şi fîntînile cu izvor local aflate în gestiunea „Apă-Canal Chișinău”, precum şi cele din apeductele nou-construite, care ulterior se conectează la sistemul centralizat municipal.
SA „Apă-Canal Chișinău” face apel către consumatori să informeze dispeceratul întreprinderii despre neregulile observate în sistemul centralizat de alimentare cu apă şi sistemul de canalizare, cu indicarea datelor de contact, pentru a fi luate măsurile necesare
Adăuga comentariu