Agentul economic se obliga să execute lucrările conform contractului de prestare a serviciilor semnat, în termen de pînă la 21 de zile lucrătoare de la data începerii lucrărilor. Pentru lucrările efectuate, consumatorul a primit şi un act de garanţie, agentul economic semnînd pentru obligaţia de a efectua repetat lucrările în cazul neconformităţii acestora.
După trei luni de la finalizarea acestor lucrări însă, pe suprafaţa faţadei casei au fost constatate numeroase fisuri, precum şi pierderea nuanţei culorii vopselei decorative.
Consumatorul a contactat agentul economic, însă acesta nu a acceptat să efectueze lucrările de construcţie repetat. Prin urmare, consumatorul a sesizat Agenţia pentru Protecţia Consumatorilor şi Supravegherea Pieţei (APCSP) prin depunerea unei reclamaţii.
APCSP a luat legătura cu subiectul economic şi a contribuit la soluţionarea acestui conflict pe cale amiabilă. În consecinţă, consumatorului i-a revenit în buzunar contravaloarea serviciului prestat necorespunzător, precum şi a vopselei decorative în sumă de 2558 de euro (echivalentul a 53,504 de lei).
Adăuga comentariu