Pe Instagram, viața și activitatea Olgăi este urmărită de mai mult de 12 milioane de abonați, dar se pare că ei acest lucru nu-i este îndeajuns. Buzova a decis să lanseze un reality-show despre sine. Proiectul cu denumirea „Buzova TV”, este un canal separat, prin intermediul căruia vor fi difuzate clipurile video ale Olgăi, toate serialele, filmele și show-rile cu participarea ei.
„E plăcut atunci cînd știi că ale tale creații sînt suficiente pentru un întreg canal de televiziune. Viața mea va fi urmărită nu numai de 12,5 milioane de abonați pe Instagram, ci de 90 de milioane de telespectatori din toată țara”, a declarat Buzova.
Anterior s-a anunțat că prezentatoarea vrea să-și înregistreze numele oficial ca marcă. Centru de producție Archer Music Production’s, care colaborează cu Buzova, deja a depus o cerere la Rospatent. Cînd marca va fi înregistrată, Olga intenționează să vîndă nu numai haine și accesorii, ci și articole de birou, îngrășăminte, medicamente pentru oameni și animale.
Adăuga comentariu