„Am ales să pun accentul pe panourile publicitare ca un instrument. Eu am ales această formă de publicitate, alții au ales altă formă în detrimentul materialelor de publicitate care ar putea să apară la posturile de televiziune, pentru că acolo publicitatea este mult mai scumpă. Procedura de raportare la CEC se face în etape. Aceste chestiuni sînt achitate în rate. Nu e vorba de o lună, o lună și jumătate cît durează campania”, a argumentat Ceban.
Socialistul îi acuză pe contracandidații săi că se ocupă de chestii neimportante în loc să vină cu soluții concrete la problemele chișinăuienilor.
„Contracandidații mei în loc să vorbească despre program și soluții pentru chișinăuieni, inventează subiecte care să le dea valoare adăugată pentru comunicarea publică. Eu sînt corect, deschis și transparent”, a adăugat Ion Ceban.
Amintim că Partidul Liberal a depus o sesizare la Consiliul Electoral de Circumscripție în care afirmă că Ion Ceban ar cheltui mult mai mulți bani pentru instalarea panourilor publicitare în campania electorală, decît a raportat la CEC. PL va sesiza și Procuratura în legătură cu finanțarea PSRM-ului și va solicita în instanță excluderea din cursa electorală a candidatului Ion Ceban.
Adăuga comentariu