Pentru compania de distribuție „Ialoveni-gaz” perioada de recepționare/citire a indicilor variază de la 25 decembrie 2021 până la 2 ianuarie 2022 pentru consumatorii casnici de toate categoriile, și de la 30 decembrie 2021 până la 1 ianuarie 2022 pentru consumatorii noncasnici. Compania „Bălți-gaz” primește datele în perioada 27–31 decembrie de la consumatorii casnici, iar din 29 decembrie 2021 și până la 1 ianuarie 2022 de la cei noncasnici. În cazul „Gagauz-gaz” aceste perioade variază de la 30 decembrie până la 3 ianuarie, și de la 30 decembrie până la 31 decembrie respectiv.
Întreprinderile „Edineț-gaz” și „Orhei-gaz” primesc indicii de consum în perioada 25 decembrie-31 decembrie de la toate categoriile de consumatori, „Cahul-gaz” în perioada 27 decembrie-31 decembrie, „Cimișlia-gaz” în perioada 30-31 decembrie, „Taraclia-gaz” în perioada 30 decembrie-1 ianuarie 2022, iar compania de distribuție a gazelor naturale „Florești-gaz ” de la 27 decembrie până la 1 ianuarie 2022 de la consumatorii casnici, și de la 27 decembrie-2 ianuarie de la cei noncasnici.
În cazul SRL ”Ungheni-gaz” termenul de recepționare a indicilor consum este stabilit în perioada 31 decembrie–2 ianuarie 2022 pentru consumatorii casnici, iar de la 29 decembrie până în 31 decembrie pentru cei noncasnici, „Stefan Vodă-gaz” – 29 decembrie-3 ianuarie, și 29 decembrie-2 ianuarie respectiv.Datele de consum pot fi transmise prin intermediul unei fotografii a aparatelor de contorizare prin Viber ChatBot, serviciului „Cabinetul personal al consumatorului” sau rubricii dedicate pe site-ul www.moldovagaz.md, precum și apelând la numărul unic 1304 sau 1305 în cazul municipiului Chișinău. Totodată, este pus în funcțiune și telegram-canalul MoldovagazSupport, prin intermediul căruia consumatorii pot să-și adreseze întrebările operatorilor SA „Moldovagaz”.
Adăuga comentariu