Astfel, pe parcursul lunii decembrie 2017, la numărul de telefon 022 82 00 07 au fost adresate mai multe întrebări ce țin de setul de documente necesare pentru a primi drept de ședere în Republica Moldova; termenii de examinare a actelor și taxele oficiale pentru serviciile acordate de BMA; etapa la care se află examinarea actelor depuse etc.
Prin accesarea serviciului de informare oferit de Centrul de Apel, beneficiarii pot primi informații veridice și operative privind condiţiile de acordare/prelungire a dreptului de şedere provizorie; condiţiile de acordare a dreptului de şedere provizorie pentru reîntregirea familiei; de eliberare a invitațiilor pentru cetățenii străini; despre procedura de recunoaștere a statutului de apatrid. Lista datelor care sînt oferite de către operatorii Centrului cuprinde și actele care trebuie prezentate pentru obţinerea vizei de lungă şedere în scop de reîntregire a familiei sau pentru emigrarea autorizată etc.
Centrul de Apel are program de luni pînă vineri, între orele 08.00 și 17.00 (pauza de masă 12-13), prețul unui apel este ordinar. La fel, beneficiarii pot expedia și mesaje pe adresa electronică: [email protected].
Adăuga comentariu