Este un mijloc de comunicare care folosește internetul pentru transmiterea vocii și a mesajelor vocale. Transmiterea vocii se face prin intermediul VoIP (Voice on Internet Protocol). Cu ajutorul acestui serviciu, puteți recepționa apelurile de la telefonul fix, mobil sau computer. În plus, distanța dintre vorbitori nu influențează în niciun fel costul apelului, ceea ce înseamnă că apelurile interurbane și internaționale vă costă cu mult mai ieftin. Nici calitatea legăturii nu este influențată de distanță, ci doar de cât de solicitat este canalul respectiv.
În contextul transformării digitale continue, programele CRM (Customer Relationship Managemenent) au devenit instrumente esențiale pentru îmbunătățirea serviciului pentru clienți. Integrarea CRM cu telefonie IP permite crearea unei centrale telefonice, în cadrul căreia puteți să monitorizați, să înregistrați și redirecționați apelurile de la clienți. Platforma Sipuni combină aceste servicii pentru a vă oferi o mulțime de funcții utile pentru afacerea dumneavoastră.
Cu ajutorul platformei Sipuni, care integrează CRM-ul companiei dvs. cu telefonie voIP, puteți să personalizați interacțiunea cu clientul, adică:
Sistemul de ingerare a telefoniei IP Sipuni beneficiază de tehnologie inovațională QoS, care permite păstrarea calității apelurilor la nivel înalt, chiar dacă rețeaua e ocupată și sunt multe apeluri simultan.
Procesul de interacțiune cu clienții este vital pentru dezvoltarea unei companii. Utilizarea la maximum a resurselor disponibile și organizarea perfectă, oferită de integrarea telefoniei IP cu CRM, pun bazele unei evoluții stabile. Cu ajutorul integrării sistemului de gestiune a clienților CRM, puteți să creați o bază de date a clienților și să monitorizați mai ușor apelurile pe care le primiți și apelurile pe care le efectuați.
De asemenea, cu ajutorul sistemului, puteți să vă asigurați că atunci când un client potențial sună la compania dumneavoastră, acesta nu va fi pierdut.