Totodată, reprezentații companiei atenționează cetățenii să ai mare grijă la conductoarele rupte aflate la sol sau care sînt agățate de piloni și copaci sau diferite construcții.
De asemenea, să marcheze la distanță locul rupturii conductorului electric și securizați perimetrul acestuia pînă la intervenția electromontorilor pentru a restricționa astfel accesul persoanelor și a animalelor domestice în zona de risc de electrocutare.
Mai mult, să monitorizeze cu strictețe local aflării copiilor și explicați-le cum să se comporte în această situație, cereți-le să comunice imediat unui adult despre orice cablu suspect văzut pentru a transmite informația respectivă furnizorului de energie electrică.„Despre orice incident informați în regim de urgentă operatorul de distribuție la telefonul Serviciului 24h: 022 43 11 11 sau la cel local, indicat în factură. Înțelegem și regretăm incomoditățile suportate de consumatorii afectați de lipsa energiei electrice și îi asigurăm că depunem toate eforturile pentru restabilirea cît mai urgentă a serviciului și lichidarea definitivă a tuturor incidentelor”, menționează Premier Energy.
Adăuga comentariu