Oamenii s-au luat la ceartă cu reprezentanții companiei, fiind nemulțumiți de faptul că sînt impuși să plătescă pentru că sistemul electronic nu a funcționat pe parcursul zilei de ieri și pasagerii nu și-au putut rezerva locurile din timp, fără a plăti bani suplimentar.
În plus, taxa pentru check-in a fost majorată de „Fly-One” la 10 la 20 de euro, iar pasagerii nu au fost informați din timp despre asta. Reprezentanții companiei, care erau în aeroport le-au spus pasagerilor că sînt reguli noi începînd de ieri și au refuzat să dea alte explicații.
„A fost mare ceartă. Era mare haos. Oamenii sînt supărați că nu a funcționat check-inul. Sîntem noi vinovați că la companie nu a lucrat sistemul? Ei ne-au amăgit. Nimeni nu a fost informat despre scumpirea taxei de la 10 la 20 de euro. Pînă la urmă, pasagerii s-au văzut nevoiți să achite. Toți au plătit”, a spus Călin, unul dintre pasagerii cursei Chișinău-Parma.
Vom reveni mai tîrziu cu o reacție a companiei.
Adăuga comentariu