Începînd cu 1 august locuitorii municipiilor Chișinău și Bălți au putut observa pe panouri o publicitate cu logo-ul renovat al postului de radio. La culorile tradiționale și obișnuite – negru și roșu – s-a adăugat și culoarea galbenă.
Renovarea logo-ului nu este singura surpriză pentru auditoriului enorm de ascultători ai postului de radio. Aranjamentul muzical modern, noi emisiuni și posibilitatea de a audia muzica îndrăgită în regim non-stop.
Postul de radio se ghidează strict de sloganul „HIT DUPĂ HIT!”. De la Whitney la Britney – cea mai bună muzică occidentală a anilor 2000 și hituri hot contemporane în limba română și rusă. La timp, succint și clar: doar cele mai utile știri, prognoza meteo și traficul în orele de vîrf.
Directorul general al Companiei Dan Lozovan explică această decizie prin dorința de a merge în pas cu timpul și a-și bucura auditoriul cu super hituri.
Reamintim că astăzi postul de radio poate fi audiat în 11 orașe din Moldova. Iar frecvențele și transmisiunea on-line pot fi găsite pe site-ul oficial hitfm.md.