Foto: golos.md |
Persoanele asigurate și neasigurate urmează să depună și să înregistreze cererea în instituția aleasă, cu indicarea datelor de contact, inclusiv numerele de telefon mobil și fix, adresa de e-mail.
„Înregistrarea poate fi efectuată la o singură instituţie medico-sanitară primară şi este recomandată selectarea celei mai apropiate instituţii de locul de trai al solicitantului. Cei care optează pentru serviciile medicului de familie din instituţia ce deserveşte alt teritoriu vor asigura în caz de necesitate deplasarea la domiciliu a echipei medicului de familie”, se scrie în comunicatul Companiei Naționale de Asigurări în Medicină.
Acordarea medicală primară conform cererilor depuse intră în vigoare la 1 ianuarie 2017, iar pînă la finele anului curent persoanele vor beneficia de asistență în instituțiile în care a fost anterior înregistrați.
O dată în an, în perioada 1 septembrie – 31 octombrie, doritorii își pot schimba medicul de familie și instituția medicală primară.
Adăuga comentariu