Consiliul Coordonator al Audiovizualului (CCA) a publicat tarifele aprobate de difuzori pentru plasarea publicităţii electorale.
Acestea fac parte din politica redacţională şi conceptul de reflectare a campaniei electorale în mijloacele de informare în masă. Tarifele vor fi publicate pe site-ul CCA, precum şi pe site-urile radiodifuzorilor.
Potrivit taxelor publicate, cel mai scump costă un minut de publicitate la postul de televiziune Prime – 3000 de euro fără TVA. În continuare urmează trei posturi tv ce fac parte din holdingul "Global Media", care aparţine vicepreşedintelui Partidului Democrat, Vlad Plahotniuc: la Canal3 şi PublikaTV un minut de publicitate costă 2000 de euro, iar la Canal2 – 1500 euro.
La JurnalTV un minut de publicitate electorală costă 1750 de euro.
Ceilalţi radiodifuzori au stabilit preţuri mai modeste: NTV Moldova - 1000 de euro, RTR Moldova şi ProTV – 600 de euro, Молдова1 şi TV7 - circa 500 de euro, N4 – 250 de euro, RealitateaTV şi TVC 21 – 100-200 de euro, în funcţie de timp. La RU TV, Accent TV, Acasă un minut de publictate costă 130-150 de euro, la EuroTV – 120 de euro, AltTV – 60 de euro, BusuiocTV – 50 de euro.
TVR Moldova a decis să nu difuzeze publicitate electorală. Postul de televiziune va desfăşura doar dezbateri politice şi va reflecta cursa electorală în emisiuni informative şi analitice.
На Прайме будет Лупу красоваться, ведь это один из карманных каналов Плахиша, так что вообще не проблема). Как бы там ни было, думаю реклама им не поможет, благо все знают что этот Лупу.
Adăuga comentariu