Foto: noi.md |
În cadrul Festivalului, care s-a desfăşurat între 5 şi 7 august, într-un loc pitoresc pe malul Răutului, vizitatorii au avut posibilitatea excelentă de a lua cunoştinţă de sortimentul bogat de produse ale „Viorica-Cosmetic”, de noutăţile sezoniere, precum şi de a obţine recomandări de la consultanţii competenţi, comunică NOI.md.
„Viorica-Cosmetic” a debutat, în week-end, în cadrul festivalului dinamic, atractiv, care, potrivit spuselor managerului PR al companiei Madlen Melnic, „îmbină tradiţiile naţionale şi peisajele pitoreşti ale ţinutului natal”. „Prezenţa noastră la Festivalul „Gustar” a fost previzibilă, pentru că noi sîntem companie autohtonă şi păstrăm tradiţiile ţării. Articolele noastre se produc cu mare dragoste faţă de clienţii noştri. Noi utilizăm ingrediente naturale de cea mai înaltă calitate şi fabricăm produse pentru oameni de toate categoriile de vîrstă”, a menţionat reprezentanta Companiei „Viorica-Cosmetic” în interviul pentru NOI.md.
Compania, ca întotdeauna, a manifestat grijă faţă de clienţii săi şi a prezentat linia de produse, necesare în condiţiile verii toride.
„Grija faţă de clienţii noştri este prioritatea indiscutabilă a Companiei „Viorica-Cosmetic”. Noi am ţinut cont de perioada caldă a anului şi le propunem clienţilor noştri o gamă de creme de protecţie solară „VioSolar”. Calitatea lor este recunoscută la nivel internaţional. O altă noutate bună este lansarea noilor arome pentru doamne. Acestea sînt seriile de apă de colonie „Misteria” şi „Сoquette”. Aceste arome, îmbinînd eleganța rafinată şi farmecul, subliniază sensibilitatea naturii feminine”, a specificat managerul PR al Companiei „Viorica-Cosmetic” Madlen Melnic.