Foto : noi.md |
Astăzi, în cadrul unei conferințe de presă, Agenția Turismului a Republicii Moldova a lansat prima linie de suvenire de calitate cu noul brand turistic din țară – simbolul „Pomul vieții”.
Printre aceste suvenire se numără „termosuri, maiouri, hanorace, gentuțe, căni – toate acestea produse în Moldova de una dintre popularele branduri autohtone «Vasconi»”, a anunțat Natalia Curnic, managerul proiectului Industria Turismului Proiectului USAID CEED II.
„În decurs de o lună vom deschide cinci puncte de comercializare a suvenirelor în cele mai numeroase hoteluri, pensiuni turistice, vinării”, a mai spus Natalia Curnic.
Tot în cadrul conferinței, directorul Agenției Turismului a Republicii Moldova, Nicolae Platon, a specificat că se atestă o creștere de 26% a numărului de turiști sosiți în Moldova în 2014. „Se definitivează programul de marketing a brandului turistic al Republicii Moldova pentru 2015-16, acesta extinzîndu-se și pentru anul 2017”, a relatat Platon.
Acest program descrie situația actuală a turismului din țară; este descrisă oferta turistică a Republicii Moldova cu indicarea principalelor indicații turistice; a piețelor cheie pentru turismul moldovenesc și tot aici sînt identificați potențialii consumatori pe piața turistică din Republica Moldova – toate acestea duc la o dezvoltare intensă a acestei ramuri.
Adăuga comentariu