|
Foto: noi.md |
De acest lucru, remarcat cîndva de Kozma Prutkov, s-a convins o cititoare a noastră după ce a procurat de la un supermarket din capitală cașcaval ucrainean, relatează NOI.md.
Femeia a rămas surprinsă după ce a tăiat cașcavalul și a găsit în interiorul lui o un sul de carton. Trebuie de menționat că la magazin i-au restituit banii pentru produsul necalitativ.
Iar cum se procedează în cazurile în care atît vînzătorul, cît și șeful punctului comercial refuză să restituie banii pentru marfa necalitativă?
Situația a fost comentată de șeful Direcției control produse alimentare şi servicii din cadrul Agenției pentru Protecția Consumatorilor, Grigore Cațer.
„Clientul a procedat foarte corect, adresîndu-se imediat la magazin. La rîndul său, și vînzatorul a avut un comportament adecvat, și în cazul dat magazinul nu poate fi acuzat de comercializarea unui produs necalitativ, deoarece acesta este importat și răspunderea o are producătorul. În caz dacă cumpărătorului i se refuză restituirea prejudiciului material, el trebuie să apeleze la noi, lăsînd în prealabil un mesaj în Condică. Linia fierbinte: 022-74-14-64. Și atunci noi ne vom clarifica cu vînzătorul neglijent”, a precizat Cațer.
Adăuga comentariu