X 
Transnistria stiri: 1449
Preşedintele stiri: 4076

În toamnă Moldova va avea o strategie de promovare a brandurilor autohtone

4 mar. 2014,, 11:06   Societate
3297 0
Foto : procuratura.md
Pînă la finele verii în Moldova urmează a fi elaborată o strategie de comunicare şi promovare a brandului de ţară. Iniţiativa corespunzătoare a fost înaintată de Organizaţia de Atragere a Investiţiilor şi Promovare a Exportului din Moldova (MIEPO).

Potrivit agenţiei "Infotag", care face referire la Ministerul Economiei, Agenţia de Cooperare Internaţională a Germaniei (GIZ) deja a anunţat concursul de selectare a companiei care va elabora Strategia.

Specialiştii susțin că strategia are trei obiective principale: atragerea investiţiilor directe străine în ţară, promovarea exporturilor produselor şi serviciilor autohtone, precum şi promovarea potenţialului turistic în scopul creşterii atractivităţii Republicii Moldova ca destinaţie turistică.

Strategia de comunicare a brandului de ţară va include activităţi de comunicare şi promovare pe un termen de 4 ani, audienţele ţintă fiind mediul de afaceri european şi publicul larg european.

Pentru elaborarea strategiei de comunicare şi promovare a brandului de ţară, compania selectată va coopera cu misiunea diplomatică a Germaniei în Republica Moldova, cu specialişti implicaţi în domeniu şi cu experţi ai organizaţiilor multilaterale.

Conform termenilor de referinţă ai licitaţiei, strategia de comunicare şi promovare a brandului de ţară va fi finalizată în luna august.

GIZ acordă asistenţă Moldovei în perioada de tranziţie din numele Ministerului pentru Cooperare Economică al Republicii Federale Germania din 1994.

0
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

La ce va duce decizia de a fuziona fizica, chimia și biologia într-o singură materie școlară?