Potrivit unui om de afaceri implicat în procesul de negocieri, în momentul de față se discută posibilitatea achiziționării rețelei de supermarketuri „Linella”.
Pe piața moldovenească a produselor alimentare comercializate cu amănuntul se regăsesc șapte rețele de retail mari: „Unimarket” (42 de magazine), „Linella” (39 de magazine), „Fidesco” (17 supermarketuri), „Nr.1” (nouă supermarketuri și un hipermarket), „IMC-Market” (șase magazine), „Fourchettе” (zece magazine), „Green-Hiills” (12 supermarketuri). De asemenea, în Moldova activează un hipermarket al brandului ucrainean „Velmart” (rețelele Green-Hills și Velmart aparțin Companiei „Vistarcom”.
Anterior a devenit cunoscut faptul că „Kaufland” va deschide la Chișinău 6 magazine în viitorii doi ani. Potrivit mass-mediei române, sortimentul de mărfuri va fi în mare măsură similar celui din magazinele rețelei din România. Însă „ieșirea pe piață” a început cu o serie de scandaluri – de la defrișarea copacilor pe șantier pînă la procurarea ilegală a terenului.
Adăuga comentariu