Compania a promis să ridice nivelul calităţii serviciilor, pentru a face faţă unor cerinţe mai riguroase ale pasagerilor. În acelaşi timp, "FlyOne" şi-a exprimat regretul pentru cele întîmplate. Compania susţine că incidentul "nu este străin aviaţiei şi a fost gestionat tehnic de companie, conform tuturor regulilor stabilite, dar care a fost rău comunicat celor interesaţi".
"FlyOne" susţine că, deşi cursa respectivă a fost una contractată integral unui operator turistic din Republica Moldova, compania se declară deschisă să examineze în comun cu acesta orice cerere parvenită din partea pasagerilor. Potrivit reprezentanţilor companiei, "FlyOne" a făcut mai mult faţă de alte companii din Moldova care s-au confruntat cu situaţii similare.
În weekendul trecut 170 de pasageri au rămas blocaţi în aeroportul din Heraklion după ce aeronava "FlyOne" a fost nevoită să revină la Aeroport din cauza unor deficienţe tehnice. Avionul a ajuns la Chişinău cu o întîrziere de 36 de ore.
Adăuga comentariu