Marca comercială „USM” riscă să fie înregistrată de o altă întreprindere în afară de Universitatea de Stat din Moldova, deoarece responsabilii de la instituția de învățămînt au uitat să o reînnoiască, transmite NOI.md.
Universitatea de Stat din Moldova și-a înregistrat propria marcă comercială combinată „USM” pentru clasa 41 (educație, divertisment, activitate sportivă și culturală). După 10 ani a trecut durata de protecție, iar reprezentanții de la Universitate nu au mai reînnoit marca.
Astfel, Agenția de Stat pentru Proprietatea Intelectuală (AGEPI) a anulat brandul. Acum oricare alt agent economic sau persoană fizică se poate înregistra sub această marcă – „USM”.
Potrivit AGEPI, termenul de prelungire a mărcii a expirat pe 12 iulie 2016, iar aceasta putea fi reînnoită pe parcursul a șase luni, adică pînă pe 12 ianuarie 2017. Din cauză că acest lucru nu a fost făcut, marca a fost anulată, iar informația a fost înscrisă în Registrul Național al Mărcilor și publicată în BOPI 2/2017.
Cererea de repunere în drepturi poate fi depusă pînă la 12 iulie 2017, scrie agora.md.
Universitatea de Stat din Moldova a fost fondată la 1 octombrie 1946, sub denumirea inițială „Universitatea de Stat din Chișinău”. Abia la 19 ianuarie 1990 instituția a fost redenumită ca fiind Universitatea de Stat din Moldova.
Adăuga comentariu