Perioada de „backout” s-ar aplica în zilele dinainte alegerilor, informează noobz.ro cu referire la Bloomberg.
Facebook ar putea aduce o modificare majoră în politica sa de publicitate într-un efort de a combate dezinformarea legată de alegeri. Platforma socială are în vedere interdicția publicității politice în SUA în zilele anterioare alegerilor din 2020.
Spre deosebire de Twitter, care a interzis anunțurile politice în totalitate anul trecut, planul Facebook va limita anunțurile pentru cîteva zile. Politica propusă ar crea o perioadă de „blackout” care ar opri reclamele politice de pe platformă în perioada premergătoare zilei alegerilor. Nu este clar cît poate dura această perioadă. Însă, există un precedent pentru o astfel de politică. Multe țări, inclusiv U.K, au legi care interzic reclame politice în ziua alegerilor sau în zilele dinainte.
Raportul vine în condițiile în care Facebook are de-a face cu un boicot al agenților de publicitate, care include acum peste 1.000 de companii. Boicotul vine ca o reacție asupra politicilor sale privind discursurile de ură. Un audit independent în domeniul drepturilor civile, lansat la începutul acestei săptămîni, a criticat Facebook față de politicile companiei. Acesta scuza politicienii de lipsa veridicității faptelor.
Adăuga comentariu