Volumul total al vînzărilor pe acest segment de piață a crescut cu aproape 30%, față de trimestrul III al anului trecut, și a însumat 59 de milioane de lei. Urmare a acestei evoluții, venitul mediu lunar per abonat (ARPU) al operatorilor de pe această piață a crescut cu 23,2% și a constituit 53,5 lei.
Din totalul de abonați, peste 60,7% constituie abonații conectați prin rețele IPTV, numărul lor fiind în creștere cu 6%, iar 39,3% au alcătuit cei conectați prin cablu coaxial, în scădere cu 3,6%.
Aceleași date arată, că 81,8% din abonați au recepționat semnal TV în format digital, iar 18,2% - în format analogic. În consecință, rata de penetrare a serviciilor TV contra plată, raportată la 100 de gospodării, a crescut timp de trei luni, cu 1,5 p.p., ajungînd la 42,5%.În perioada de raportare, cei mai mari operatori de pe piața serviciilor TV contra plată au deținut, în funcție de cifra de afaceri, următoarele cote de piață: Moldtelecom – 30,6%, TV BOX – 28,9%, Orange Moldova – 21,6%, iar cota cumulativă a celorlalți furnizori a fost de 18,9 %.
Adăuga comentariu