Pentru al treilea trimestru al anului, creșterea vînzărilor jucăriei emblematice a companiei Mattel, Inc. a fost de 29%. Se precizează că acesta este un record al companiei în ultimii cel puțin 20 de ani, transmite lenta.ru.
Potrivit analiștilor, creșterea vînzărilor se datorează măsurilor de carantină din întreaga lume, inclusiv închiderea școlilor și a instituțiilor preșcolare. Părinții încearcă să-și distreze copiii și, pentru a nu face abuz de calculator, mulți aleg pentru copii jucării cunoscute de ei înșiși.
În iulie, Mattel, Inc. a anunțat lansarea unui set de păpuși Barbie, adresate viitoarelor alegeri ale Președintelui SUA.
Gama Barbie 2020 va include patru păpuși, fiecare dintre acestea avînd legătură cu funcții publice și de conducere: candidat, manager de companie, colectoare de fonduri și alegătoare. După cum afirmă producătorul, scopul lansării este de a educa la fete interesul pentru formarea viitoarei societăți americane.
Adăuga comentariu