Noul logo cuprinde cinci forme diferite care formează cuvîntul NOKIA. Compania a renunţat la culoarea albastră iconică a vechiului logo, pentru o gamă de culori, în funcţie de utilizare, potrivit News.
„A existat o asociere cu smartphone-urile şi în prezent sîntem o companie de tehnologie de afaceri”, a declarat directorul general Pekka Lundmark, într-un interviu pentru Reuters.
El a vorbit înaintea unei actualizări de afaceri a companiei, în ajunul evenimentului anual Mobile World Congress (MWC), care se deschide luni la Barcelona şi care se va desfăşura pînă pe 2 martie, scrie Noi.md cu referire stirileprotv.ro.
După ce a preluat postul de top la compania finlandeză aflată în dificultate, în 2020, Lundmark a stabilit o strategie cu trei etape: resetare, accelerare şi scalare.
Cu etapa de resetare finalizată, Lundmark a spus că începe a doua etapă.
În timp ce Nokia încă îşi propune să-şi dezvolte activitatea de furnizor de servicii, unde vinde echipamente companiilor de telecomunicaţii, principalul său obiectiv este acum să vîndă echipamente altor companii.
Adăuga comentariu