Ratingul complet este publicată pe site-ul oficial al OAG.
Pe primul loc în clasamentul companiilor aeriene cu cel mai mic număr de zboruri întîrziate, se află compania aeriană indoneziană Garuda Indonesia. Potrivit datelor OAG, 91,6% din zborurile Garuda din iunie 2018 pînă în mai 2019 au fost fără întîrziere.
A doua poziție este ocupată de transportatorul Fuji Dream Airlines (90,5% de zboruri punctuale), iar Panama Airlines Copa Airlines (90,1%) a ocupat locul trei.
De asemenea, în lista celor mai punctuale companii aeriene au fost incluse și companiile: Hawaiian Airlines, AirDo, Bangkok Airways, Binter Canarias, Uni Airways, All Nippon Airways și Aeroflotul rusesc. Ultimul loc i-a revenit companiei aeriene filipineze low-cost, Cebu Pacific Air (avioanele companiei aeriene zboară la timp doar în 56% din cazuri).
Lider în ratingul aeroporturilor unde au avut loc cele mai puține întîrzieri a devenit Hilo, din statul Hawaii, Statele Unite ale Americii. Top 5 include, de asemenea, și Aeroportul Internațional Minsk, Aeroportul Internațional Chubu în Japonia, Aeroportul Tocumen din Panama și Aeroportul japonez Hanamaki, situat în orașul cu același nume.
Adăuga comentariu