X 
Transnistria stiri: 1408
Preşedintele stiri: 4073

Termenul de aplicare la concursul „Marca comercială a anului” a fost prelungit

23 mar. 2023,, 16:30   Economie
2061 0

Termenul de aplicare la concursurile „Marca comercială a anului” și „Premiul pentru realizări în domeniul calității” a fost prelungit cu o săptămînă. Astfel, antreprenorii vor putea depune dosarele de participare pînă la 7 aprilie curent.

Anunțul a fost făcut astăzi de președintele Camerei de Comerț și Industrie (CCI), Sergiu Harea, transmite Moldpres.

„În acest an ca niciodată avem multe solicitări, foarte multe companii doresc să participe la acest eveniment pentru că au înțeles că mărcile comerciale și produsele calitative, dar și implementarea sistemelor de calitate aduc un plus valoare companiilor. Reieșind din solicitarea agenților economici, care trebuie să prezinte un pachet de documente pentru a fi examinate de către comisiile de evaluare, comitetul de organizare a decis să extindă perioada de depunere a cererilor pînă pe data de 7 aprilie”, a menționat Sergiu Harea.

Dosarele depuse vor fi evaluate de un grup de experți, iar cîștigătorii vor fi selectați inclusiv în baza unui sondaj desfășurat în rîndul consumatorilor. Învingătorii concursurilor vor fi premiați în cadrul Galei Businessului Moldovenesc, ce va fi organizată în vara acestui an.

Fiind la cea de-a XX-a ediție, concursul „Marca comercială a anului” este unul dintre cele mai eficiente instrumente de promovare a mărcilor comerciale pe piața internă şi externă. Concursul are drept scop promovarea practicilor de succes în domeniului businessului, familiarizarea consumatorilor cu cele mai bune mărci de pe piața autohtonă, precum și evidențierea celor mai competitive întreprinderi din țară.


La cele 19 ediții anterioare ale concursului „Marca comercială a anului” au participat circa 1700 de mărci. În anul trecut au fost depuse circa 100 de dosare, 79 dintre ele fiind declarate învingătoare la diferite nominalizări.

Concursul „Premiul pentru realizări în domeniul calităţii bunurilor și serviciilor” este la cea de a IX-a ediție. Scopul acestuia este de a evidenția companiile care au implementat cu succes managementul calității și de a promova abordările moderne ale calității. În total, la cele opt ediții anterioare ale concursului au participat 400 de companii. Premiul mare este distincția „Zeița calității”.

1
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

La ce va duce decizia de a fuziona fizica, chimia și biologia într-o singură materie școlară?