Potrivit lui, aeroportul trebuie întors în proprietatea statului pentru că acesta este un obiectiv strategic, care asigură securitatea statului, transmite noi.md cu referire la IPN .
Teodor Cîrnaț susține că în anul 2013 concesionarea aeroportului a avut loc cu mari ilegalități comise de către fostele guverne conduse de Vlad Filat și Iurie Leancă. „Acele patru hotărîri trebuiau să fie declarate nule deoarece au fost luate cu încălcarea legii. În cele din urmă, în 2019, noi vedem că după ce a produs efecte, fostul Guvern Sandu a încercat să anuleze acele patru hotărîri în baza cărora a fost concesionat aeroportul”, a afirmat Teodor Cîrnaț în platoul postului de televiziune Canal 2.
Potrivit lui, Aeroportul Internațional Chișinău trebuia întors în proprietatea statului pentru că acesta este un obiectiv strategic, care asigură securitatea statului.
Ieri, 23 decembrie, a devenit cunoscut faptul că omul de afaceri din Federația Rusă, Andrei Goncearenko, este noul beneficiar al companiei „Komaksavia Airport Invest” Ltd, care deține 95% din „Avia-Invest” (administratoarea Aeroportului Internațional Chișinău). Aceasta, după ce NR Investment Limited a cedat controlul asupra companiei.
Adăuga comentariu