Astfel, problemele soluționate se referă la evacuarea deșeurilor; salubrizarea parcurilor și scuarurilor din capitală; evacuarea gheretelor amplasate ilegal; soluționarea problemei ce ține de lipsa iluminatului stradal; efectuarea lucrărilor de reparații curente privind întreținerea fîntînilor de vizitare a rețelelor inginerești; remedierea situațiilor de avariere în subsolul blocurilor de locuit; aplicarea marcajului rutier, etc.
Totodată, din numărul de 4500 de sesizări raportate de către cetățeni pe parcursul anului a.c., circa 500 au fost respinse pe motiv că sînt incomplete sau nu țin de competența municipalității, alte 900 sînt în proces de soluționare, iar pentru 400 de raportări a fost inițiată procedura de examinare.
De asemenea, cele mai multe probleme sesizate de cetățeni au fost în înregistrate la nivelul sectorului Botanica, iar cele mai puține raportări au fost semnalate în sectorul Buiucani.
Platforma EU.CHISINAU.md dispune și de aplicație mobilă. Aceasta poate fi descărcată gratuit de toți posesorii de dispozitive mobile, indiferent de sistemul de operare folosit (Android sau iOS).
Municipalitatea este în proces de examinare a tuturor neregulilor de funcționalitate și urmează să identifice soluțiile eficiente pentru a asigura în continuare conexiunea dintre cetățean și Administrația publică locală Chișinău.
Adăuga comentariu