„Evenimentul s-a întîmplat la ora 01:30 a.m., în condiţii de vizibilitate limitată, aşa că lucrăm intens, avînd în vedere temperatura din mediul înconjurător, precum şi temperatura apei, pentru a încerca să salvăm şi poate să recuperăm persoane", a declarat Cartwright.
„Se simte cel puţin ca -1°C acolo unde mă aflu. S-ar putea să fie puţin mai puţin decît atît. Şi sînt sigur că temperatura apei este chiar mai rece... Iar asta poate reprezenta o preocupare şi un risc pentru scafandrii noştri", a subliniat oficialul.
Cartwright a declarat că echipele lucrează „metodic şi în siguranţă" pentru a se asigura că "toţi cei care operează aici, la faţa locului, sînt în siguranţă şi că sîntem capabili să progresăm fără a face rău altora".
Oraşul Baltimore din statul american Maryland se confrunta marţi cu un „incident cu victime în masă", echipele de intervenţie lucrînd pentru a salva în jur de 20 de persoane care este posibil să fi căzut în rîu atunci cînd podul Francis Scott Key s-a prăbuşit după ce unul dintre pilonii săi a fost izbit de nava de containere Dali, sub pavilion Singapore, care apoi a luat foc şi s-a scufundat.
Prăbuşirea pilonului a antrenat colapsul unei mari părţi din podul care face parte din traseul autostrăzii de centură a oraşului.
O lucrare de infrastructură impresionantă, podul de oţel cu forme de arc traversa rîul Patapso şi portul exterior din oraş, avea 2,6 kilometri lungime şi o înăţime de 350 de metri, fiind inaugurat în 1977.
I s-a dat numele autorului imnului naţional american. Podul era o rută desemnată pentru camioanele care transportau materiale periculoase, deoarece astfel de încărcături sînt interzise prin tunelurile din Portul Baltimore şi Fort McHenry.
Adăuga comentariu