Potrivit MEC, Agenda Electronică poate fi accesată, urmînd cîțiva pași simpli, și anume:
-părinții primesc de la diriginte codul pentru înregistrare în sistem;
-agenda electronică se accesează la adresa: www.agenda.sime.md;Părinții își creează conturi personale, utilizînd codul, transmis de diriginte. Valabilitatea codului de înregistrare este limitată - pînă la 3 luni. După expirarea perioadei de valabilitate, înregistrarea utilizatorului cu acest cod va fi imposibilă. Pentru a obține un nou cod de înregistrare, părinții vor contacta dirigintele.
-după autentificare, părinții creează contul pentru elevi din Cabinetul personal;
-dacă în familie sînt mai mulți copii, înmatriculați în aceeași/diferite instituții de învățămînt, părinții accesează sistemul cu un singur cont de utilizator.
Pentru obținerea accesului, se va introduce separat codul unic (recepționat de la diriginte) pentru fiecare elev.
-după autentificare, părinții vor avea acces la următoarele date: agenda, orarul lecțiilor, subiectul predat la lecție, tema de acasă, note, absențe, comentarii; dosarul elevului cu numele, prenumele elevului, data nașterii, clasa; numele, prenumele dirigintelui; tabelul cu disciplinele școlare; numele, prenumele profesorului; denumirea instituției de învățămînt; contacte.În ceea ce privește informația despre absențe în diferite perioade aceasta este grupată pe luni. Pentru fiecare absență se indică data lecției, numărul lecției, conform orarului, ora, la care a avut loc lecția, denumirea disciplinei; tipul de absență: motivat/nemotivat/din cauza bolii.
La reușita școlară,părinții vor afla despre: notele, pe care le obține elevul la fiecare lecție, nota semestrială la fiecare disciplină, media anuală.
Adăuga comentariu