Boeing și Administrația Federală a Aviației din SUA (FAA) au dat instrucțiuni despre acest sistem de protecție săptămâna trecută, după ce un avion Lion Air s-a prăbușit în Indonezia pe 29 octombrie, toate cele 189 de persoane aflate la bord decedînd, potrivit Reuters.
FAA a prevenit săptămîna trecută companiile aeriene că semnale eronate de la senzori ar putea determina aeronava să-și împingă botul în jos, atunci cînd autopilotul este oprit, ceea ce face mai greu controlul aeronavei de către piloți.
Sistemul a fost creat pentru a împiedica cabrarea aeronavei , potrivit informațiilor oferite de Boeing companiilor aeriene.
"Apreciem parteneriatul cu Boeing, dar nu am fost conștienți de o parte din funcționalitatea Sistemului de Augmentare a Caracteristicilor de Manevrare (MCAS), instalat pe MAX 8", a spus un purtător de cuvînt al American Airlines.
"Trebuie să ne asigurăm că piloții noștri sînt instruiți bine în ceea ce privește procedurile și înțeleg sistemele cheie ale aeronavelor pe care le zboară".
Adăuga comentariu